防衛戦隊、出陣! : 海軍士官クリス・ロングナイフ

防衛戦隊、出陣! : 海軍士官クリス・ロングナイフ

大尉に昇進したクリス・ロングナイフは、PF艦109の鑑長として、戦隊の機動訓練にはげんでいた。最新鋭のこの小型軽量艦は機動性の高い艦体に大型戦艦の主砲と同じ18インチ口径パルスレーザー砲を四門搭載していた。だが、この巨大砲を撃てるのは1回のみ。敵艦を撃破するには、編隊を組んで一撃必殺の戦法を取るしかないのだ。そんなおり、ウォードヘブン星で政変が勃発、父は首相の座を追われ、クリスも逮捕されるが!?熱血戦争SF。

About the Book

大尉に昇進したクリス・ロングナイフは、PF艦109の鑑長として、戦隊の機動訓練にはげんでいた。最新鋭のこの小型軽量艦は機動性の高い艦体に大型戦艦の主砲と同じ18インチ口径パルスレーザー砲を四門搭載していた。だが、この巨大砲を撃てるのは1回のみ。敵艦を撃破するには、編隊を組んで一撃必殺の戦法を取るしかないのだ。そんなおり、ウォードヘブン星で政変が勃発、父は首相の座を追われ、クリスも逮捕されるが!?熱血戦争SF。

 

Details
Author:
Series: Kris Longknife, Kris Longknife, Japanese Editions, Book 3
Genre: Military Science Fiction
ASIN: 4150118299
ISBN: 4150118299
Preview
Disclosure of Material Connection: Some of the links in the page above are "affiliate links." This means if you click on the link and purchase the item, I will receive an affiliate commission. I am disclosing this in accordance with the Federal Trade Commission's 16 CFR, Part 255: "Guides Concerning the Use of Endorsements and Testimonials in Advertising."

Comments are closed.